CV Financieel administratief medewerkster parttime Tilburg


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 47

Woonplaats: Tilburg

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: 2014-heden:
Functie: Assistent Project Manager Sales (finance)
Mijn taken bestaan uit:
Administratieve taken: inkoopfacturen beoordelen en accorderen (a.d.h.v. contract, SAP en prijsmodel), commerciële condities uit prijsmodel invoeren in SAP, vereffenen van inkoopfacturen tegen opgebouwde reservering. Omzetdeclaraties maken en versturen.

Ondersteunende taken: bieden van secretariële en administratieve ondersteuning aan de Project Manager Sales.

2009-2014:
Berendsen & Partners Sales en Management Training
Functie (nov. 2010-2014): Financieel Medewerkster
Mijn taken bestaan uit:

Administratieve taken: zelfstandig uitvoeren van alle boekhoudkundige facetten, zoals facturatie, debiteurenbeheer, crediteurenbeheer en betalingen. Verzorgen van week- en maandoverzichten, waaruit actuele resultaten direct zichtbaar zijn. Maandelijks, met de externe accountant, controleren van de administratie om te komen tot een juiste winst- en verliesrekening.

Adviestaken: fungeren als ”sparringpartner” voor MT en ondernemers, door in voorkomende gevallen meedenkend ondersteuning te bieden. Vervullen van een signalerende rol richting MT over zaken die spelen binnen de organisatie.

Ondersteunende taken: bieden van secretariële en administratieve ondersteuning aan het MT, collega’s en ondernemers.
Functie (jan. 2009-okt. 2010): Commercieel binnendienst/Secretaresse
Mijn taken bestonden uit:

Project taken: opmaken en bewaken van de planning, opstellen van een proces, opzetten en uitvoeren van de administratie. Aanspreekpunt voor partners. Communicatie met klanten.

Ondersteunende taken afdeling Werving & Selectie: maken van HTML-bestanden van vacatureprofielen, vacatures online zetten op verschillende sites, searchen van kandidaten, kandidaten benaderen en uitnodigen, correspondentie met kandidaten (zoals: ontvangstbevestigingen, uitnodigingen en afwijzingen).

Ondersteunende taken afdeling Werving & Selectie: maken van HTML-bestanden van vacatureprofielen, vacatures online zetten op verschillende sites, searchen van kandidaten, kandidaten benaderen en uitnodigen, correspondentie met kandidaten (zoals: ontvangstbevestigingen, uitnodigingen en afwijzingen).

Ondersteunende taken afdeling Training: het inplannen van trainingen, reserveren van locaties, verzorgen van trainingsmateriaal, faciliteiten voor interne trainingsdagen verzorgen, voorbereiding en afname assessments.

Ondersteunende taken organisatie: agendabeheer, bestellen van kantoorbenodigdheden, verslaglegging gesprekken en vergaderingen.





Sept. 2008 – dec. 2008: Rabobank Nederland
Functie: Administratief medewerkster werkvoorbereiding
Mijn taken bestonden onder anderen uit:
 Koppelen gescand document aan elektronisch dossier;
 Oplossen van onbekende posten;
 Behandelen elektronische documenten (bijv. herscannen, verwijderen, retourneren);
 Telefonisch rappelleren naar bank of maatschappij.

Juli 2000 – aug. 2008: Segers Financiële Adviesgroep b.v.
Functie: Commercieel medewerker binnendienst /Officemanager
Mijn taken bestonden uit:
 Administratieve taken: alle administratieve afhandelingen ten behoeve van het afsluiten en beheren van hypotheken en levensverzekeringen voor particulieren en (semi-) collectieve pensioenregelingen voor bedrijven.
 Ondersteunende taken: werkzaamheden bij het maken van financiële adviezen. Beheren van dossiers van bestaande klanten.
 Commerciële taken: telefonische contacten met bestaande en potentiële klanten.
 Adviestaken: Adviserende rol bij de werving en selectie van binnendienstmedewerkers. Zorgdragen voor het inwerken en begeleiden en beoordelen van nieuwe medewerkers.
 Ondersteunende werkzaamheden voor de organisatie: agendabeheer, plannen en administreren vakantiedagen, beheren en bestellen van kantoorbenodigdheden, verslaglegging gesprekken en vergaderingen.

Opleidingen en cursussen: 1988-1993: HAVO, Van Maerlantlyceum Eindhoven
Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Frans, Natuurkunde,
Wiskunde B, Economie

1994-2000: Facility Management, Hogeschool IJsselland Deventer

2005-2007: Basisopleiding Pedicure (= hobby)
Mei 2007 Diabetische Voet
November 2007 Reumatische Voet

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen: Dienstverlenend, communicatief sterk, secuur, gestructureerd, relatiegericht, eerlijk, empathisch, perfectionistisch, positief en opgewekt.
Een teamplayer en vertrouwenspersoon met
een signalerende rol voor de organisatie, diens partners en mijn collega’s.
Ik heb een positieve levenshouding
en ben gericht op groei en ontwikkeling voor
mijzelf en de mensen om mij heen.
Ik kom goed tot mijn recht als ik kan ondersteunen, samenwerken en verbinden.

Hobby's en interesses: Ik doe graag aan sport, met name fitness en hardlopen, maar ook skiën en tennis hebben mijn interesse. Mijn vrije tijd breng ik het liefste door met mijn gezin, familie en vrienden.
Ik hou van reizen en ben graag creatief bezig.
Daarnaast is het verzorgen van pedicurebehandelingen een passie.

Gewenste contractvorm: Parttime

Reageren op dit CV