CV Teamleider callcenter Tilburg


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 60

Woonplaats: Tilburg

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring: Zorg en Welzijn, Tilburg
Mei 2015 — heden

Cliëntchauffeur

Het tijdig halen en brengen van cliënten naar en van de dagbesteding.

Tevens ben ik een extra gesprekspartner voor zowel de cliënten als voor de begeleiders.

Hondenschool , Moergestel
augustus 2010 — heden

Instructeur Hondenschool

Het begeleiden van hond(-en)eigenaren in het omgaan met en het leren begrijpen van hun hond.

De doelstelling is de band tussen hond en eigenaar te vergroten, zodat er zonder stress adequaat getraind kan worden met de hond.

Dit gebeurt door zowel het geven van praktijklessen als door theorielessen.

UWV, Eindhoven
Juli 2009 — September 2011

Teamleider

• Ziekteverzuim verlaagd van 12% naar 3,5%.

• Verandermanagement: de medewerkers helpen groeien naar Resultaat Verantwoordelijke Teams.

• invoeren van een nieuwe werkwijze “van groepsbestand naar persoonlijk bestand”.

• Trajecten opgestart in het kader van loopbaanbegeleiding, competentietesten en beroepskeuze.

Dela, Eindhoven Januari 2008 — Juli 2009

Teammanager

Ik was verantwoordelijk voor het maken en het uitvoeren van Dela’s Klantenservice Frontoffice beleid.

Speerpunten:

• Klantenservice Frontoffice geprofessionaliseerd en beter zichtbaar gemaakt voor zowel de leden als voor de medewerkers binnen Dela.

• Bereikbaarheid Klantenservice vergroot, door opzetten oproeppoule, invoeren keuzemenu

Belasting Telefoon Eindhoven
Augustus 2005 — December 2007

Supervisor klantenteam / Teammanager Planning

Als Supervisor gaf ik leiding op diverse telefoniestromen.

Ook het voeren van coaching gesprekken binnen mijn eigen team behoorde tot de taken.


Als teammanager Planning was ik verantwoordelijk voor de nieuwe afdeling “Planning”

Speerpunten

• Ik heb een roostertool ontwikkeld waardoor het mogelijk werd beter te plannen.

• Er is een verbeterproces in gang gezeten waardoor beter gerapporteerd kon worden over behaalde resultaten vs ingezette capaciteit.

Your Voice, Tilburg
Februari 2005 — Augustus 2005

Callcenter Manager a.i.

Als interim Projectleider / Callcentermanager gaf ik sturing aan diverse projecten.

Speerpunt

• Samen met de toenmalige eigenaar van Your Voice bv heb ik de organisatie opnieuw ingericht waarin taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden duidelijk zijn omschreven en verdeeld.

Ferment Management, Best
Juni 2004 — oktober 2004

Teamleider

Verandermanagement (projectbasis)

Speerpunt

• Als Teamleider RKCC heb ik medewerkers begeleid in de keuze tussen stoppen bij de Rabobank in Best of hun werk voortzetten in Tilburg.

Interpolis, Tilburg
Oktober 1998 — Februari 2004

Teamleider / Supervisor

Leiding geven aan een team op de afdeling MKB/Verkoop Support

Speerpunten

• Het team geherstructureerd van een administratief team tot een opleidingsteam

• Kaders gesteld voor het behalen van de targets.

• Sfeer verbeterd binnen het team.

Als Supervisor (schade meldcentrale) was ik mede verantwoordelijk voor het behalen van de gestelde targets over de werkstromen: telefonie, mail, post.

Carglass BV, Eindhoven Oktober 1991 — Oktober 1998

Supervisor

Sturing geven aan het team met als doel het halen van de gestelde targets.

Speerpunten:

• Roostering.

• Coachen, opleiden en begeleiden op communicatieve vaardigheden.

Opleidingen en cursussen: Voorbereidend Hoger Management 2002 — 2003
Christelijke Hogeschool Windesheim

Middle management 1992 — 1993
ISW

Docent klassiek gitaar 1984 — 1990
Brabants Conservatorium

Overige informatie:

Rijbewijs: B,E

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen:

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV