CV Medewerker ICT Servicedesk Tilburg


Persoonsgegevens:

Geslacht: Man

Leeftijd: 47

Woonplaats: Tilburg

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: HBO/ HTS

Stages en werkervaring:

Opleidingen en cursussen:

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen: Ik ben een energieke, gedreven persoonlijkheid met een sterk empatisch vermogen. In mijn rol van helpdeskmedewerker heb ik een brede kennis en ervaring opgedaan bij een dynamische en complexe logistieke dienstverlener, waar ik te maken heb gehad met alle mogelijke modaliteiten, dat wil zeggen: warehousing, distributie, wegtransport, zee -en luchtvracht. Ik heb een dienstverlenende aard van werken met de focus op de klant en leverancier dat samengaat met het verhogen van het serviceniveau. Binnen de zakelijke dienstverlening heb ik ook de helpdesk bemand bij een grote, vooraanstaande leasemaatschappij binnen de BMW Groep. In de afgelopen jaren heb ik tijdens mijn werkzaamheden veelvuldig te maken gehad met ITIL en LEAN-werken. Dat was al bij een hele grote bank, waar ik tevens een supportrol had in de backoffice en later in mijn functie als helpdeskmedewerker bij de leasemaatschappij, waarvoor men mij voor een tijdelijk project extern heeft ingehuurd. Momenteel ben ik bezig om mij middels een certificaat te kwalificeren voor Servicedeskmedewerker Systeembeheer. Naast het behalen van mijn IT Essentials/CompTIA A+, ben ik mij namelijk ook aan het richten op MTA Server en MSCA 1 om in de nabije toekomst ook als systeembeheerder te kunnen gaan werken.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV